מה הם שלבי בחירת שמלת הכלה הנכונים לך?

, הגיע הזמן, הוא הציע לך נישואין ! סוף סוף את מתחילה בחיפוש אחר שמלת הכלה, הרגע הזה שחלמת עליו כל כך הרבה פעמים, אבל את לא ממש יודעת מה לעשות או מאיפה להתחיל, את פשוט יודעת שעליך למצוא את הדוגמא המושלמת. לכן, , קארין בר זוסמן מעצבת שמלות כלה אומרת לכן מהן 5 הטיפים כך שהשמלה שלך תרגיש כמו כפפה ליד.

אז נלך לפי שלבים:

שלב 1. על פי האישיות שלך

שלב 2. על פי הבד

שלב 3. לפי הטון שמתאים לעור שלך

שלב 4. על פי צורת גופך

שלב 5. טיפ: נסה את זה, ללכת ולנוע


שלב 1. על פי האישיות שלך

הדבר הראשון הוא שיהיה ברור שאת לא צריכה להתחפש, לא משנה כמה את אוהבת טרנדים. יכול להיות שזה לא הסגנון שלך ומה שחשוב באמת הוא שתרגישי כמו שאת. קארין בר זוסמן, מעצבת שלמות של שמלות כלה, בעבר היתה בהרבה ההפקות נחשבות בארץ ובעולם, מבטיחה שתהליך בחירת שמלת הכלה הוא כזה שבו "יש לך יותר סיבות מאי פעם להיות עצמך" וכי ההחלטות חייבות להיות לגמרי שלך. את יכולה להסתכל בבלוגים לחתונות ואתרים כמו פינטרס כדי לראות מה הסגנון העכשווי של החתונות, אבל מה שחשוב באמת הוא שאת תרגישי שאת עדיין את עם המודל שאת בוחרת ולא הושפעת ע"י הטרנדים של התקופה.

קלאסי : אם את כלה קלאסית את תהמרי על המסורתי, על מה שלא יוצא מהאופנה, פשוט אבל אלגנטי ומתוחכם. כלות מסוג זה תמיד יבחרו בעיצוב עם צוואר סירה או מחשוף וי בליווי הינומה מיוחדת ותכשיטים כמו פנינים או יהלומים.

רומנטי : הם עדינים ופשוטים. כלות רומנטיות בוחרות לעיתים קרובות שמלות טול או שיפון עם הרקמה הרומנטית ביותר עם מוטיבים פרחוניים.

, בוהו : כלות שמתחתנות על חוף הים או בחוץ בוחרות בשמלת בוהו, כדי להעניק סגנון היפי למראה שלהן, עם בדים קלילים וזורמים, ואביזרים כמו כתרים פרחוניים.

, וינטאג ': אתה כלה וינטאג' אם אתה אוהב סגנונות וינטאג ', תחרה ושמלות ויקטוריאניות. הם מחפשים את הבד המרהיב ביותר (אפילו בירושה) שמעניק לאותו וינטג 'את המראה שלהם.

מודרני : הכלה המודרנית רוצה לתת מגע אוונגרדי למראה שלה, היא נועזת ובוחרת בגזרות א-סימטריות בשמלתה, אפילו בשמלות קצרות או בפתחים גדולים.

אני מאמינה כי השמלה צריכה לשקף את הסגנון הטבעי של הכלה, מעל לכל: "אם תבחרי שמלה שלא קשורה כלל לסגנון שלך, יבחינו בזה שזה לא את ותרגישי בתחפושת. את אף פעם לא צריכה לקנות שמלה שהיא ' הטרנד האחרון' אבל לא מחמיאה לך. " גם אם את חושבת שהשמלה שלך לא תהיה טיפוסית וטרנדית כי זה הסגנון שלך, לכי על זה!

קארין בר זוסמן ממליצה לך לבחור את העיצוב שמרגיש כמו שלך, לא משנה איך זה. “אחרי הכל, שמלת כלה היא מה שאת רוצה ששמלת הכלה תהיה. אם חלום חייך הוא להתחתן באדום, מדוע שלא תעשי זאת? " המעצבת אומרת שהיא, כמקצוענית, מעודדת את לקוחותיה לחשוב איזו כלה היא רוצה להיות, לברוח ממה יגידו, "כי זה היום שלך ואתה צריך ליהנות ממנו במלואו."

כמו כן , אני חושבת שצריך לקחת בחשבון את מה שהומלץ על ידי המעצבת אך תמיד צריך לזכור את הרעיון הראשוני שלך. "הימנעי משינוי כיוון אם הוא לא נולד ממך ונסי לגרום לאישיות שלך לבוא לידי ביטוי בשמלה ולא להסתתר בה",


שלב 2. על פי הבד

זכרי את הרעיון להכין את השמלה לפי מידה. כלות רבות אינן שוקלות אפשרות זו מכיוון שלדעתן זה יקר בהרבה ללכת לתופרת להכנת דגם בהתאמה אישית. אבל זה לא ככה, בסופו של דבר זה עלות מול תועלת, זה יתאים לך כמו כפפה ליד, מכיוון שהמעצבת תעשה את זה על גופך, וזה יהיה ייחודי, לא תהיה שמלה אחרת כמוה. אם אינך רוצה להכנס להרפתקאה לתפירה אישית, קארין בר זוסמן ממליצה לבחור שמלה מהקטלוג ולהתאים אותה אישית. "חפשי את השמלה שגורמת לך להרגיש את עצמך והתאימי אותה אישית עם משהו שהופך אותו לשונה: אפליקציה במותניים או בירך, בד אחר, אביזר מיוחד ...", זה משקף את האישיות שלך!

את לא צריכה לחשוב שלהיות יפה ונוח זה לא הולך ביחד. אם את לובש שמלה צמודה מדי, לא תוכלי ליהנות בחתונה ותתחרטי על זה, בחרי באחת שמאפשרת לך את הדבר החשוב ביותר, ליהנות מהיום הגדול. כמו כן, בחרו בדים איכותיים ומכיוון שלרוב אינכן מבינות הרבה בבדים, נכנסת לתמונה המעצבת עם ידע רב יותר.

בדי הכלה הנפוצים ביותר:

מיקאדו : זהו בד משי טבעי עבה ומבריק.

ברוקדה : בד עם תבליטי זהב או כסף או שקוף .רישומים אלה הם בדרך כלל מוטיבים פרחוניים או גיאומטריים בהשראה של המזרח.

פיקה : זהו בד מחוספס, בו ניתן לראות צורות רשת עדינות מאוד כציור.

טפטה : זה בד עם נפח רב, זה משי מבריק מאוד.

אורגנזה : זהו בד קשיח מאחר והוא מקבל טיפול כימי בכדי להעניק לו את מראה זה, אם כי מדובר בבד עדין וכמעט שקוף. זה יהיה משי או כותנה.

קרפ : זהו בד במראה לא סדיר עם מגע גרגירי. הם יכולים להיות עשויים צמר, קפלים, ג'ורג'ט ... זה הבד המתאים ביותר לשמלות בתולת הים וגם לשמלות בעלות נפח. בדרך כלל הם מלווים באבני חן ורקמה.

תחרה : הוא מתקבל מתערובת משי, כותנה ופשתן או חוטי מתכת. תחרה היא בד המשמש להשלמת בדים אחרים, כקישוט. זה המועדף על שמלות של שמת 2021

, שיפון : אידיאלי לעיצובים עדינים מאוד, לשמלות כלה לחתונות על החוף. זהו בד קליל ורך ששוקל מעט מאוד.

טול : בד קליל ושקוף מאוד בעל מראה רשת ומרקם מחוספס


שלב 3. לפי הגוון שמתאים לעור שלך

יהיה עליכם לבחור את הצבע היטב, מכיוון שלא כל גוני הלבן עושים עושים טוב לגוון העור. וכדי שלא יהיו לכם ספקות,

קארין תגלה לנו איך הם נראים הגוונים השונים כדי שתוכלו לבדל אותם בצורה מושלמת:

לבן טהור : לבן כחלחל נוצץ. בארץ לא משתמשים בה הרבה, אך משתמשים בה במדינות אחרות. זהו היעד לשמלות הקודש. מושלם לכלות בעלות עור כהה.

שלג לבן : זהו לבן קורן אך ללא אותו גוון כחלחל, צבע השלג. זה הכי קרוב לבן טהור, למרות שהוא עדיין צבע לא מאוד פופולרי. ללא ספק כלות עם גוון עור כהה, לכו על הלבן הזה!

אוף-ווייט : זהו גוון הלבן שרוב הכלות משתמשות בו, למעשה, כמעט 90% מהן בוחרות בו לעיצובן. זהו הצבע הטבעי של משי לפני צביעה. לבן עמום מאוד מחמיא, במיוחד לכלות בעלות צבע לא בהיר ולא כהה במיוחד.

פנינה : בדומה לאוף וויט עם גוון קרוב לווניל, זה טון אלגנטי ועדין מאוד. הטון הזה הוא הנפוץ ביותר על ידי כלות מעל גיל 40. אידיאלי לנשים בעלות עור כהה יותר.

שנהב : פחות קרוב לבן טהור מפנינה, קרוב יותר לבז '. זהו אחד הגוונים המחמיאים ביותר של לבן שכן הוא החם ביותר. אם יש לך צבע לבן מאוד, עדיף ללכת על שנהב.

שמפניה : זהובה בעדינות, כמו המשקה הנושא את שמו. זה לא מתאים לכל סוגי העור, אבל עור חום נראה ממש מרהיב. כלות כהות עור ייראו מרעישות עם הגוון הזה!

ניוד : זה צבע העור, בדרך כלל הוא לא משמש כטון העיקרי לשמלה, אבל הוא משמש לשילובי צבעים עם לבן או אוף וויט, עם רקמה או תחרה המדמים אפקט קעקוע.

ורוד פודרה: לא לבן

כזה, אבל משתמשים בו הרבה בשמלות כלה אווריריות בסגנון וינטג '. זה ורוד עם תערובת של בז 'ולבן, רך מאוד. אחת האפשרויות הטובות ביותר לכלות עם עור בהיר יותר.


שלב 4. על פי צורת גופך

אין ספק שאת התחלת לחשוב ברעיון ראשוני של השמלה שאתה רוצה, אבל האם הגזרה שחשבת עליה באמת מתאימה לך ? מעבר לאהבה ממבט ראשון שהרגשת עם העיצוב הזה, את צריכה להיות מודעת לכך שהוא אולי לא נראה כמו שחשבת. רוב הכלות תמיד הולכות למבחן המדידות עם רעיון ברור, ורבות מהן בסופו של דבר בוחרות בדגם אחר לגמרי. כדי שתדעי מה נראה עליך טוב, קארין תגיד לכן אילו שמלות הן הטובות ביותר לכל סוג גוף.

גוף מלבן: הימנע משמלות צמודות או קווים ישרים, עיצובים גולשים ושרוולים קצרים. אלה שמותאמים בחלק הגבוה של המותניים יתאימו לך בצורה נפלאה, ותמיד ישים לב יותר לגוף השמלה מאשר לחצאית. את יכולה להאריך את הדמות באמצעות מחשופי וי או עם כתפיים חשופות. עם גוף מלבן עדיף שלא תבחרו בחצאיות ארוכות מאוד עם זנבות אינסופיים. הימנע ממחשופים מרובעים או עגולים.

גוף משולש: במקרה זה, מה שאתה צריך להשיג עם השמלה הוא איזון על ידי הפניית תשומת הלב לחלק העליון של השמלה. לשם כך, החליטי על דגם קו A לא צמוד מדי כדי שהירכיים לא יבלטו. כמו קו A, גם אתם תראו הכי טוב בגזרת הנסיכה. באשר לקישוטים, נמרכז אותם על החלק החזה, אולי עם וולנים ומחשופי וי.

גוף עגול: בחר שמלה עם מותניים גבוהים, גזרת גבוהה בה החצאית זורמת ונופלת לאורך הגוף. במחשופים, מחשוף האהוב או מחשוף וי יעדיפו אותך יחמיאו לך, אך תמיד מבלי להיות צמודים. עבור סוג זה של גוף, יותר הוא הפחות, לכן אל תבחר בקישוטים רבים, משהו פשוט ואלגנטי עדיף.

גוף שעון חול: בעל דמות מאוזנת, אתה יכול לבחור בכל סוג של שמלה, אך ללא ספק, אלה שיתאימו לך ביותר יהיו הצינור או , גזרת בת הים . באשר למחשופים, הסירה אידיאלית. כמובן, אין להרוות את האזור בקישוטים אם יש לכם חזה גדול, להפך, אם יש לכם חזה קטן, אתם יכולים להרשות לעצמכם.

גוף משולש הפוך: הדבר המהותי הוא לתת נפח לירכיים ולהחסיר אותו לכתפיים. אֵיך? עם מחשופים שאינם פתוחים, נסו מחשופי סגורים וחצאיות עם נפח, למשל, עם אפליקציות. את תראי יותר מסוגננת.

לפי החזה: אם אתה רוצה להסתיר חזה , ​​הימור בטוח במיוחד הוא מחשופי וי. למרות שהם לא היחידים, הדבר החשוב ביותר הוא שהוא פחות ללכת על מחשוך מרובע, את יכולה גם לבחור שמלה עם מפתח עגול. מחשוף מבלי להדגיש את המותניים יתר על המידה או עיצוב עם מחשוף גולף.

ולבנות שרוצות להדגיש את החזה, הדבר הטוב ביותר הוא שזו תהיה שמלה צמודה מאוד וכמה שפחות נמוכות כך טוב יותר. אם אתן אוהבות , תוכלו לבחור וולנים באזור זה, בנוסף הגב הנמוך מאוד נוטה להתאים לכלות בעלות חזה קטן . המרו על מחשוף גב, ניצחון מובטח!

תלוי בגובה: נשים נמוכות ייראו נהדר לבושות לבן! עם זאת, כדאי להימנע משמלות עם חצאיות בעלות נפח , הן יגרמו לך להיראות קטנות יותר בגלל האפקט האופטי של יחס רוחב-גובה. נסו לבחור שמלות ללא גזרות אופקיות וללא מעוף מוגזם. ולהיפך, אם את גבוה מאוד, בחר שמלה עם מותניים נמוכים או במותניים כדי למנוע התפשטות נוספת של הדמות.

אם יש לך קימורים או שאת מאוד רזה: אם את בלוק של ילדה, המרי על גזרת הנסיכה וחרוך את המותניים כך שהירכיים יוסתרו. בחלק של עיצוב הגוף בחר קפלים או וולנים, מושלמים להסתרה. אם את רזה מאוד, דגמים עם נפח בשרוולים או בחצאית יחמיאו לך, תלוי בחלק של הגוף שאתה רוצה להדגיש. השרוולים הקצרים, שלושת הרבעים או הארוכים הם האופציות המושלמות, מכיוון שהם מסתירים את הזרועות, בין אם יש לך אותן רחבות ובין אם יש לך אותן דקות. כמו כן, מחשוף חמוד יחמיא לך ויתן נפח לחזה, אך ללא למחשוף הריבועי או ה- V.

אם את בהריון: אם את בחודשי ההריון הראשונים היא לא תיראה, את יכולה להשתמש באותה שמלה שחשבת על פי מבנה גופך. רק עד 4 חודשים! משם הגוף ישתנה משמעותית, אז הימרו על גזרה גבוהה ועל בד זורם, שיהיה הכי נוח.


שלב 5. טיפ: נסי את השמלה, תלכי ותנועי

מומחים ממליצים שכשאתן חושבות שמצאתן את שמלת חלומותיכם, אל תישארו מקובעות במבט במראה. מומלץ ללכת, לשבת, לקפוץ, לרקוד, להרים ידיים ... אם יש דבר שאת לא יכול לעשות, זו לא השמלה המושלמת. "תצטרכי ללבוש אותה שעות רבות בהן לא תהיה סטאטית , אז את חייבת להרגיש בנוח עם זה", , אלא אם דאגת להכין שמלה שניה לריקודים .

תאמינו או לא, דעות, ממי שממנה הן מגיעות, תמיד משפיעות ועוד יותר בכל מה שקשור לבחירת שמלת הכלה שלכם. עצה חשובה : “אל תלכי עם הרבה מלוות למדידות. קשה יותר להן לשמור על הסוד, יש פחות שקט ויותר דעות. קחי רק אדם אחד או שניים איתם נוח לך ויש לך הרבה ביטחון, אמא שלך ואחותך? וזה לא סתם אומרים שהשמלה היא הדבר המצופה ביותר בחתונה ולכן היא חייבת להיות הסוד השמור ביותר של כל כלה.

אז עכשיו אתן כבר יודעות איך עליכן לבחור את שמלת הכלה! כמובן, כדאי לחפש מעצב או חברת שמלות כלה עם בקורות מעולות בה הם מייצרים את השמלות בבדים באיכות טובה ויש להם אפשרות להכין אותן למדוד או לשנות אותן לפי טעמכם. אל תהססו לקבל חוות דעת של איש מקצוע שיעץ לכם מה מתאים לכם ביותר. תקבלי את השמלה שתמיד חלמת עליה! ועכשיו בשבילכן שימו את הלחץ בצד ותיהנו מכל ההכנות.

פרטי התקשרות:
נייד : 052-2410031
משרד/פקס:
03-676-28-57(+972)
karinbar28@gmail.com
דוד המלך 32
ראש העין
הפגישות בתיאום מראש


שמלות כלה משיפון
שמלות כלה צמודות
שמלות כלה צנועות
שמלות כלה מנצנצות
שמלות כלה עם מחוך
שמלות כלה נסיכותיות
שמלות כלה נפוחות
שמלות כלה תחרה
שמלות כלה בוהו שיק
שמלות כלה מיוחדות
שמלת כלה שניה לריקודים

לפגישת סטיילינג עם המעצבת ללא התחייבות

המלצות על מעצבת שמלות כלה קארין בר זוסמן
15 Nov, 2023
כשפנו מצוות ווישואו וואלה אל מעצבת שמלות הכלה, קארין בר זוסמן היא הסמיקה. הם הסבירו לה שראו את כל הביקורות החיוביות והיו חייבים לצור קשר. כל מה שהיא מרגישה ונותנת לכלות בצורה הטבעית והמחבקת השתלם בסוף. מכיוון שקארין עושה הכל שישה להם טוב ועכשיו הטוב חזר אליה
שמלות כלה
מאת karin zusman 21 Sep, 2023
חירת שמלת כלה היא אחד הרגעים החשובים ביותר בחיי כל אישה. זוהי הזדמנות להרגיש כמו נסיכה אמיתית ביום הכי חשוב בחייה. עם זאת, בחירת שמלת כלה מושלמת יכולה להיות משימה מאתגרת. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון: תקציב: שמלות כלה יכולות להיות יקרות מאוד, לכן חשוב לקבוע תקציב מראש. סגנון אישי: חשוב לבחור שמלה שמתאימה לסגנון האישי שלך. צורת גוף: ישנן שמלות שמתאימים לסוגי גוף שונים, לכן חשוב לבחור שמלה שמחמיאה לפרופורציות שלך. עונה: ישנן שמלות שמתאימות לעונות שונות, לכן חשוב לבחור שמלה שמתאימה לעונה שבה מתקיימת החתונה.
שמלות כלה צנועות
מאת karin zusman 14 Jun, 2023
יום החתונה שלכם הוא אירוע קסום, מלא באהבה, שמחה וזיכרונות בלתי נשכחים. עבור כלות שמעריכות צניעות וחן, מציאת שמלת הכלה המושלמת המשקפת את הסגנון האישי שלהן יכולה להיות מסע מענג. במאמר זה נחקור את עולם שמלות הכלה הצנועות ונדגיש מגוון סגנונות החובקים אלגנטיות, תחכום ויופי נצחי.
מלווה ביום החתונה
מאת karin zusman 03 Jun, 2023
החשיבות של הבאת חברות טובות שילוו אותך בחתונה שלך יום החתונה שלך הוא אחד מאבני הדרך המשמעותיות ביותר בחייך, וזה חיוני להקיף את עצמך באנשים החשובים באמת. בעוד שלמשפחה יש תפקיד מכריע בכל חגיגת חתונה, נוכחותם של חברים טובים יכולה להביא רובד נוסף של שמחה, תמיכה וזיכרונות להוקיר. במאמר זה נבדוק מדוע חשוב שיהיו חברים טובים שילוו אותך בחתונה שלך וכיצד הם יכולים לתרום להפיכת היום המיוחד שלך לעוד יותר מדהים.
מקום לחתונה
מאת karin zusman 11 May, 2023
בחירת מקום החתונה האידיאלי היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו במהלך מסע תכנון החתונה שלכם. המקום נותן את הטון ליום המיוחד שלכם, ומספק את הרקע שעליו הזיכרונות שלכם יווצרו ויישמרו לכל החיים. עם אינספור אפשרויות זמינות, חיוני לגשת לתהליך הבחירה מתוך מחשבה. במאמר זה, נדריך אותך דרך השיקולים המרכזיים שיעזרו לך לבחור את מקום החתונה המושלם שמתאים לחזון, לסגנון ולתקציב שלך.
תכנון חתונה
11 May, 2023
תכנון חתונה הוא מסע מרגש מלא באהבה, ציפייה ומגע של אקשן מאורגן. כל זוג חולם שהיום המיוחד שלו יהיה חגיגה ללא רבב של האהבה והמחויבות שלו. כדי להפוך את החלום הזה למציאות, חיוני תכנון קפדני ותשומת לב קפדנית לפרטים. במאמר זה נדריך אתכם בשלבי תכנון החתונה, ונבטיח שהיום הגדול שלכם יהפוך לזיכרון אהוב שנמשך כל החיים.
בחירת שמלת הכלה המושלמת
מאת karin zusman 21 Mar, 2023
בחירת שמלת הכלה המושלמת היא אחת ההחלטות החשובות שתקבל כלה ביום המיוחד שלה. מהגיזרה ועד הבד, כל פרט חשוב ביצירת מראה שישאיר רושם שידברו עליו טובות לעוד הרבה זמן לאחר החתונה . אם את בחיפוש אחר השמלה המושלמת, אל תחפשי רחוק יותר מהסטודיו שלנו. המבחר הנרחב של שמלות כלה מציע משהו לכל סגנון, מבנה גוף ותקציב.
שמלות כלה בהזמנה אישית
מאת karin zusman 20 Mar, 2023
מצאי את שמלת הכלה החלומית שלך עם קארין בר זוסמן . שמלות הכלה בהזמנה אישית שלנו מותאמות לפי מידה, ייחודיות ומעוצבות כדי לגרום לך להרגיש יפה ביום המיוחד שלך. צרו קשר עוד היום להזמנת פגישת ייעוץ ולהתחיל לעצב את שמלת הכלה החלומית שלך.
בדרך לחופה
מאת karin zusman 11 Feb, 2023
קיבלת הצעת נישואין -
שמלות כלה צנועות ורומנטיות
17 Jan, 2023
בסטודיו של קארין בר זוסמן תוכלי למצוא שמלות כלה רומנטיות וצנועות. חייבים לומר שלשמלות כלה צנועות קל יותר להיות רומנטיות .יש כמה דרכים למצוא שמלת כלה רומנטית וצנועה 1. חפשי שמלות עם מחשוף ושרוולים ארוכים יותר. 2. חפשי שמלות מבדים עבים יותר או אטומים יותר. 3. תנסי לשקול שמלה עם שובל ארוך יותר או חצאית על הניתנת להסרה.
פוסטים נוספים
Share by:
User-agent: * User-agent: *