המדריך המלא לשמלות כלה עם שרוולים

חשבת ששרוולים נועדו רק עבור שמלות כלה לדתיות? זה הזמן להכיר מקרוב את אחד הטרנדים שפשוט לא נעלמים בעולם עיצוב שמלות הכלה. מגוון העיצובים שזמינים היום לשמלות כלה עם שרוולים הוא כמעט אינסופי ועם קצת יצירתיות ותעוזה, תוכלי למצוא עיצוב שמדבר אותך, בין אם חיפשת אפשרות צנועה או אם זה פשוט נראה לך טוב. אם את עדיין מתנדנדת, אני כאן כדי לעזור לך לקבל החלטה מבוססת ידע. אלו כמה מהיתרונות שיחכו לך עם שמלת כלה עם שרוולים.

כי זה הטרנד המככב בחתונות הזוהרות של השנים האחרונות?

מה משותף לגרייס קלי, קייט מידלטון ומורטישה אדמס? ניחשתן נכון! כולן מצליחות להפוך שמלות עם שרוולים להורסות! בחתונה המלכותית, בחרה קייט מידלטון בשמלה עם שרוולים וכלות רבות המשיכו ללכת בעקבותיה. אפשר לומר שבהרבה מובנים, היא החזירה לתחייה מסורת ארוכת שנים של שמלות כלה צנועות. יש לזה סיבה מצוינת. שרוולים באמת יכולים להיות טאץ' שיקי במיוחד לשמלה ולהביא מגע של אלגנטיות וקלאס לשמלת הכלה שלך. היום, כשנראה ששמלות הכלה עושות ביניהן תחרות מי תהיה יותר חושפנית, יש משהו חדשני דווקא בשקט.

כי שמלות כלה עם שרוולים פשוט נוחות יותר

תזכורת חשובה שלעתים קרובות מתעלמות ממנה: החתונה לא נגמרת אחרי החופה. מהרגע שתישבר הכוס, תתחיל החגיגה האמיתית ומגיע לך למצות ממנה כל מה שרק אפשר. לכן, כדאי לוודא שיהיה לך כמה שיותר נוח ושתוכלי לנוע בחופשיות. קחי לך כלל אצבע באופן כללי כשאת מודדת את השמלה שלך:

השתדלי להרים את הידיים כמה שיותר גבוה מעל הראש והניפי אותן מצד לצד. אם משהו לא נוח, כדאי לנסות עיצוב או מידה אחרת. שמלות כלה עשויות היטב אמורות לתת לך תמיכה מלאה ונוחות מושלמת, בלי להתפשר על המראה.

אם הנקודה הזו נכונה לכל שמלת ערב שנבחר, היא עוד יותר נכונה כשזה מגיע ליום כל כך משמעותי כמו החתונה שלך. סביר להניח שזה לא יבוא לך כשוק לשמוע ששמלת סטרפלס היא לא הפתרון הכי נוח לתנועה חופשית ולהשתוללות על רחבת הריקודים. שמלות כלה עם שרוולים יספקו לך כיסוי נוח ויאפשרו לך את כל הגמישות שאת מחפשת.

כי זה הפתרון המושלם לעונה הקרה

גם אם אף פעם לא התחברת לשמלות כלה צנועות, כדאי לדעת שאפשר לבחור בעיצובים מחמיאים ושיגרמו לך להרגיש סקסית בלי לקפוא מקור. בחירה בשמלות כלה עם שרוולים תבטיח שתהיה לך הגנה על הזרועות גם אם החתונה בסביבת חוץ.

מגוון עיצובי שמלות כלה לדתיות ושומרות מסורת

בסופו של דבר, חתונה היא אירוע משפחתי. עבור רבות מאיתנו, זה גם אומר מסורת. עבור כלות דתיות או שמעוניינות ללכת על עיצוב צנוע ומאופק, אין ספק ששרוולים ארוכים הם הפתרון האידיאלי. על הדרך, תהיה לך שמלה שמשחררת אותך מהדאגה למראה הזרועות החשופות שלך בתמונות. הכיסוי יעניק לך תחושת ביטחון ויאפשר לנו לשלב עיצובים ייחודיים באלמנט נוסף בשמלה. עם המגע הנכון, השרוולים יכולים להיות טאץ' משגע ולא פשרה בעיצוב שצריך לחיות איתה.

טווח רחב של שמלות כלה מדויקות לטעם ולהעדפות שלך

קצרה או ארוכה, עם או ללא שרוולים ובכל סגנון שמדבר אלייך, אני מציעה לך בסטודיו לשמלות כלה שלי מגוון רחב של עיצובים מרגשים שיותאמו במדויק לצרכים ולסגנון הייחודי שלך. רוצה ללמוד על כל התהליך שנעבור ביחד עד לשמלה המושלמת? אני מזמינה אותך להשאיר פרטים ממש עכשיו ואני כבר איתך.


צרי עימנו קשר לקביעת פגישה עם מעצבת שמלות הכלה – קארין בר זוסמן ולמדוד שמלות כלה עם שרוולים :



פרטי התקשרות:
נייד : 052-2410031
משרד/פקס:   03-676-28-57(+972)
karinbar28@gmail.com
דוד המלך 32, 48000 ראש העין, ישראל
הפגישות בתיאום מראש
שמלות כלה משיפון
שמלות כלה צמודות
שמלות כלה צנועות
שמלות כלה עם מחוך
שמלות כלה נסיכותיות
שמלות כלה נפוחות
שמלות כלה תחרה
שמלות כלה בוהו שיק
שמלות כלה מיוחדות
שמלת כלה שניה לריקודים

לפגישת סטיילינג עם המעצבת ללא התחייבות

Share by:
User-agent: * User-agent: *